טיפול פסיכולוגי-פסיכותרפי הוא במידה רבה מסע של גילוי עצמי. במהלך טיפול רגשי יעיל יתגלו הפנמה, קבלה והבנה עצמית, ובמהלכו ניתן ללמוד להעמיק ולהסתכל אל תוכי הנפש. התהליך, שרצוי שיהיה הדרגתי ומתון, מאפשר להתבונן אל עצמנו באופן מושכל, כמו במבט מלמעלה, על שלל החוויות שליוו אותנו במסלול חיינו. הסביבה הטיפולית, שהינה בטוחה, מכילה ותומכת, מקלה על המטופל להישיר את מבטו בכנות ובאומץ אל המצוקות המלוות אותו ואל שלל גורמיהן. באופן זה, הטיפול הפסיכותרפי גולש אל מעבר למשבר הרגעי הנוכחי ואל מעבר לחוויות הטראומה שיתכן שהעיקו עלינו במשך תקופה כה ארוכה. התובנות, המחשבות והמסקנות העולות במהלך הטיפול הפסיכותרפי לא זו בלבד שמסייעות להתגבר על המצוקה הנפשית הנוכחית, אלא הן גם מאפשרות למטופל להסתכל על חוויות נוספות מזווית ראיה שונה ומקנות יכולות התמודדות טובות יותר לעתיד לבוא.

גישתי הטיפולית היא פסיכודינאמית וכוללת גם כלים קוגנטיביים-התנהגותיים, וזאת בהתאם לאישיות המטופל וכתלות במטרות הטיפול. כמטפלת פסיכותרפיסטית קלינית מוסמכת ומנוסה במספר שיטות טיפול מקצועיות (בין היתר, אני מטפלת מוסמכת בשיטת טיפול EMDR וכן גם מטפלת מוסמכת בשיטת DBT) אוכל להתאים את אופן הטיפול כך שיתאים לאופי האישיותי של כל מטופל ולבעיות אותן העלה בשיחותינו. תהליך טיפול רגשי זה הינו אינטימי ומביא ברוב המקרים לשיפור משמעותי באיכות החיים. חרדות, דיכאון, אובדן, פוסט טראומה, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות אכילה - על כל אלה ניתן להתגבר באמצעות טיפול פסיכותרפי קליני מקצועי ויעיל. לחצו כאן כדי להבין טוב יותר מדוע אני ממליצה על תהליך טיפול פסיכותרפי לאנשים רבים, גם כאלו שטוענים שאינם סובלים מהפרעות התנהגותיות ניכרות.
שירותיי כמטפלת רגשית מתאימים לילדים ולמבוגרים השרויים במצוקה נפשית, חווים מצוקה חברתית או סובלים מחרדה או תופעות התנהגותיות שליליות אחרות. בנוסף, אני גם מתמחה בטיפול פסיכותרפי רגשי בילדים המלווה בהדרכה הורית.

פעמים רבות נשאלתי לגבי ההבדל בין פסיכותרפיסטית לפסיכולוגית. לחצו כאן ותוכלו לקרוא ולהבין.

במידה ואתם מתלבטים לגבי תחילת תהליך טיפול רגשי נפשי או במידה וקיים בכם החשש לגבי אופי הטיפול הנכון עבורכם, אל תהססו לפנות אלי בטלפון המצוין בתחתית העמוד, במסרון או באמצעות פניה באתר. יחד נשוחח על האפשרויות ונבחר עבורכם את אופי הטיפול הפסיכולוגי הנכון עבורכם.


מהו טיפול פסיכולוגי imageמהו טיפול פסיכולוגי imageמהו טיפול פסיכולוגי image